Är tillbaka för en uppdatering!

Just nu ligger Elise och sover så jag tänkte passa på och skriva lite, blir inte så mycket gjort här i bloggen längre, känns lite tråkigt men jag kommer igen ska ni se bara lilla Elise blivit lite störe.
Ja i dag är det sista april då, det känns inte så direkt, och var det något jag inte bryr mig om med så var de det.

Det är bara ett datum i kalendern tycker jag.
Förut skulle man ha velat göra något som att festa men i dag finns det så mycket finare saker som betydet så mycket mer som familjen.

Jo nu ska jag skriva vad Felicia har gjort hon har klippt av sig håret inte allt hon har ju långt i bak fortfarande, hon har typ tagit tag i håret på sidan och klipt så det som är på sidan är inte längre en till under örat, så tog hon lite i luggen och på andra sidan med men inte lika mycket.

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra hon som fått så långt hår.
Ska jag låta det vara eller gå till frissan med henne?
Alla som ser henne säger att jag tycker hon blev söt jag, jo visst är hon söt men tänk om alla tror att Felicia har en mamma hemma som leker frisör som klipper så dåligt.

Nej så kan det inte vara!
Har varit två jätte bra dagar nu, så nån kolik unge har vi inte fått, jag har slutat dricka kolsyra, alltså jag slutade ju dricka cola för det ska ju inte vara bra när man ammar, så då började jag köpa loka i stället men så drack jag inte det på 3 dagar och Elise verkar inte alls ha nå ont i magen nu, klart hon gråter lite på dagen men inte alls lika mycket, det måste vara kolsyran, och choklad äter jag inte längre heler, så jag gör inget av mina pasioner i livet längre, men var gör man inte då!

Fy för den här svinsjukan som har komit då den är ju inte här än men sverige är för bereda om den kommer det är ju bra det, 159 stycken som döt i mexico, så jag tänker inte gå ut i några folkmängder nu kan jag säga, man ska ju undvika det.
En nyss på bussen av nån som är smittad så är det illa, nej fy hoppas den inte kommer, men det gör den nog dom säger ju att närmare 40% i sverige kommer bli sjuka.

Våran familj ska inte vara en av dom som ska bli sjuk, hoppas ingen annan drabas heler.
Man önskar ingen sjuk så klar.
Snart får vi främande Mathilda och Janne kommer med baby kläder som ska få.

Nu ska jag börja avsluta och gå från datorn,men nu har jag fått göra det jag brinner för att uppdatera bloggen!
Nu har ni lite att läsa igen, jag har tappat lite läsare för att jag inte uppdaterat har jag märkt dom kanske kommer tillbaka.
Lite tråkigt är det!

Lite bilder tänkte jag bjuda på!
Tiden går ju så fort nu Elise växer för varje dag, blir snart en månad!
tiden rinner i väg!

                                                                           Det bästa vi har våra go ungar!
                                         
                                                                           Våran älskling i babysittern!
                                         
                                                                          Elise med tummen snuttungen!
                                         
                                                                              Lillguman då vi älskar dig!
                                          

Kram kram på er!
Hej då på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0