BVC

I dag ringde jag rådgivningen för att jag tycker att Elise navel sen hon tappat den där efter födseln har varit röd och kladdig, jag blev koplad till bvc och vi fick komma ditt redan i dag.
Jag är ju så orolig av mig så det kändes jätte bra att nån ville titta på henne.

Det var ingen fara sa Lena som hon heter en jätte bra som jag hade med Felicia på bvc med.
Vi fick ta hem koksaltlösning som vi ska göra rent med nere i naveln som ett litet väk i naveln jag som inte tycker om sånt, hatar själv när nän tar mig i naveln den är så känslig.

Lillgumman då!
Vi fick väga och mäta med, hon går upp bra sa Lena det kändes bra att höra, så hon väger 3590 nu och när vi mätte Elise så var hon 50,5 lång nu, och vi som fick en födelse längd på 51, men det kan vara fel i bland sa Lena eftersom dom alltid mätter med måtband, och på bvc så mäter dom ju med en riktig grej som man lägger barnet i!

Huvudomfånget hade vuxit från 33 till 35,5.
Det är ju så roligt att gå och väga och mätta tycker jag, så jag har nog mycket och bra mat tll våran lilla älskling!
I gån var det dagis för Felicia igen efter lovet, roligt för henne att få gå till dagis och leka igen.

Jag trodde inte Felicia skulle vilja gå till dagis nu när hon fått en lillesyster men det var inga problem, skönt för henne och få komma hemifrån lite med!
I morgon får vi främande med, det ska bli så roligt, Fredrik en vän till mig och Erik har kommit hem från utlandet och ska vara hemma några dagar nu innan han åker och jobbar igen.

Så då får han träffa lilla Elise med, det ska bli roligt att han kommer och hälsar på det var så länge sen, vi har inte träffat han sen jag blev gravid enns så länge sen är det!
Nu har jag skrivit av mig lite, så nu ska jag sätta Felicia i ett bad om det går bra, förut så älska hon att bada nu är det nästan så man får muta henne.

Ha det så bra!
Ta hand om er!
Kram kram!
                                                                        Våra go ungar! Vi älskar er!
                                           
                                                                           Våran älskling myser vid tutten!
                                         
                                                                       Våran älskling, så go lillgumman!
                                         

Hej då tills vi ses igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till Elise!

Hon är jätte gullig.

2009-04-15 @ 21:24:59
Postat av: Anonym

Grattis till Elise!

Hon är jätte gullig.=)

2009-04-15 @ 21:25:04
Postat av: Anonym

Grattis till Elise!

Hon är jätte gullig.=)

2009-04-15 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0