En ängel!

En ängel är du nu, det är så orättvist livet i bland, i bland plockar bara gud nån från jorden.
Varför tog du inte den här chansen du fick?
Du saknas på jorden!

Dagen du dog var himlen rosa hade nån skrivit och att det var du som färga den rosa, det måste ha varit så för du var en färgklicka i mångas liv kan jag säga.
Det fanns aldrig nån som sa något ont om dig, du sa aldrig något ont om nån annan.

Jag minns för må¨nga många år sen, när mamma blev sjuk och låg på sjukhuset för döden, ingen visste om hon skulle klara sig, jag minns att jag sa till henne då att mamma du måste ta den här chansen och gör du inte det kommer du att dö nästa gång.

Mamma tog den som tur är, och lever som vilken människa som helst i dag förutom lite tokigare då kanske!
Jag tror att det är så att vissa månniskor är för bra för att stanna på jorden om dom inte gör något bra av det så får dom bli en ängel, presic som du, du var för god för att vara kvar på jorden.

Jag kommer aldrig att glöma dig ska du veta, du har satt dig fast i mitt hjärta.
Jag vet att du finns kvar på något sätt för att vaka över Michael.
Du var en underbar människa.

Jag vet att du finns kvar på något sätt och vakar över Michael.
Du var en underbar människa!
Vi ses igen!

                                           

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Gud va fint skrivet! Jag fick tårar i ögonen..

2009-04-24 @ 10:35:22
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: pappa

jätte fint skrivet. pappa tänker mycket på jossan du är en god dotter pappa är mycket stolt över dig. kram.

2009-04-24 @ 14:00:37
Postat av: mamma

Jag håller med Hanna jag satt också här med tårar i ögonen. Jag håller med dig hon var verkligen en färg klick med så mycket energi jag tror som dig att hon är en ängel nu, vi får hoppas att hon har det bättre nu. Det är fortfarande ofattbart. Kram till dig

2009-04-24 @ 19:10:54
URL: http://skvimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0