Gråt dag!

Jag har ju skrivit att Elise bara sover och äter på dagarna, det skulle jag aldrig ha sagt!
I dag har hon gråtit mycket, hon har haft så ont i magen jag känner mig så maktlös när jag inte kan trösta henne.
När hon har ont i magen tröstar inte tutten heler.

Så synd om henne lillgumman!
Vi som hade tänkt gå ut och gå¨i dag, men det blev inget vi fick stanna hemma i fina vädret.
Vi tog fösta promenaden i går, gick till ok och pumpa däcken på vagnen, och sen gick vi runt på brynäs lite.
Elise var jätte duktig, värkar som hon gillar vagnen alla fall det är ju jätte bra det!

Felicia tog med sig sin dockvagn hon med och sin baby, det gick jätte bra, hon tycker det är så roligt med vagn och dockor nu sen Elise kom, men hon har altid varit en liten babay mamma hon!
Natten var bra den med, Elise har sovit och bara vaknat och ätit.

Var så mysigt i går, för Felicia somna i mitt knä, det var ett tag sen nu.
Inte sen Elise kom, och Felicia har inte valat lägga sig före lille syster!

I dag har jag kännt mig känslig igen, i bland känns det som att det har försvunnit, och sen kommmer det bara tillbaka.
Känns så konstigt för jag behöver inte känna mig ledsen utan tårarana kommer bara!
Men det är ju vanligt efter man fött barn tydligen jag minns att jag var lika när jag fått Felicia.

Jag började redan på förlossningen att vara känslig och sen är det bara så, men det är väl hormonerna.
Kännde det när vi var ut och gick i går men beckenet, åhh vad ont jag har fortfarande när vi kom hem hade jag så ont så jag knappt kunde gå igen!

Jobbigt det där, jag som trodde att det skulle försvinna fort.
Nu ska jag fortsätta titta på filmen som jag tittar på.
Skriver mer när det finns tid!

Ha det bra!
Kram kram!

Lite bilder!
                                                          Go ungen drömmer glada drömmar!
                                    
                                                                           Felicia med sin lilla baby
                                    
                                                                            Kolla tjejen med mössa!
                                     
                                                            Felicia har hittat tumen och sover i soffan!
                                     
                                                                  Elise första bad, hon tyckte faktiskt om det!
                                    


Kommentarer
Postat av: Brorsan!.

Men vilka sötnosar.. vi får ta och kika över här nån dag, nu har ju jag åkt på nån sjuka igen, usch vad drygt.. men vi får kika förbi när jag blivit frisk igen.. älskar er.. kramar brorsan/bobbo

2009-04-13 @ 00:41:39
Postat av: ★Hanna★

Hej.

Ja, vi trivs skit bra, mycke bättre än på förra :)

Nä, har hon ont i magen, va tråkigt :( Har du provat cykla med benen? De brukar sätta igång magen, såg att du provat Minifom också, de är ju en skit bra uppfinning! :)

Jag har inte haft riktigt ont förrän nu så de kan inte vara foglossning iaf, de ska ju försvinna efter födseln men de kanske är olika för alla.

Min kropp är inte riktigt återställd än, den e helt paj :/

Ja, hon va här å drack lite kaffe i lördags, hon har blivit skiiiiit smal! 25kg säger hon men de måste vara mer! Bara halva människan kvar :)

Ja, vi kan väl träffas för en kopp kaffe elelr två nån dag?

2009-04-13 @ 15:52:29
URL: http://LucasMamma.se
Postat av: Erika&Stella

Sååå söta små fisarna =) Måste ta o ses snart igen, du kanske vill ta en promenix till Bomhus snart oxå hehe kan mötas efterhalva vägen =) Hörs snart pösspöss

2009-04-13 @ 20:37:04
URL: http://stellagrundstedt.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

haha nä, de är en annan Sofie, de är flera som har frågat mig de idag :)

Ja, i början är de lite jobbigt att gå ut å så men när du är redo så vet du ju vart jag bor, här finns det alltid kaffe :)

2009-04-15 @ 19:16:31
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0