Har inte haft tid!

Har inte haft så mycket tid till at skriva, i bland så har Elise sina gråt dagar, dom är inte roliga man blir så ledsen i hjärtat när hon gråter och inte kan trösta.
Blir över trött med när hon ska vara vaken så mycket lillgumman!

I går var vi till lekparken med Felicia, det tyckte hon var så roligt, är så roligt att gå ut nu när man inte är lika tung som innan, men mer ska jag ner kan jag lova, jag har väl gått ner 14 eller 15 kilo nu, men det är mycket kvar 10 kilo till vill jag gå ner.

Men det tar väl sin lilla tid, men från och med måndag är det hårda bud kan jag säga, då ska jag ut och gå varje dag och börja äta nyttigare, så i helgen ska jag äta som tysan kan jag säga.
I morgon åker Felicia till mamma med, första gången sen Elise kom, men Felicia tycker det ska bli så roigt!

Kan ju vara skönt för henne att komma hemifrån med.
Felicia blev vaxinerad i förgår med, jätte duktig var hon inte en min hon gjorde.
Lena på bvc pratade så mycket när vi var där att Felicia sa mamma kan du säga till lena att jag vill ta sprutan nu för nu känner jag mig modig.

Sen efter det höl hon på att svima så jag fick ta henne i knät, hon hade väl varit så spännnd förre så det blev så, felicia har ju svimmat förut så jag börjar bli lite orolig, lika bra man tar upp det på dagis så dom vet om nån gör illa sig och blöder kan Felicia svimma, kan ju gå riktigt illa om ingen vet om det om hon ramlar eller så när hon svimmar.

Jätte duktig var hon alla fall, vi vägde och mäte med så nu är Felicia 118 cm lång stora tjejen.
Elise går upp jätte fint hon med, när vi vägde var hon 52 cm lång och vägde 3825, så hon har nästan gått upp 300 gram på en vecka, jag har mycket mat åt henne säger lena!

Uppdatering!

Ja då var man tillbaka, efter mitt föra inlägg började jag skriva det här jag håller på med nu!
Det blir inte mycket bloggande nu för tiden kan jag säga!
Men nu ligger Elise och sover så nu får man passa på så jag får ut det här inlägget nån gång!

Elise har sina gråt dagar i bland, tror det är både magen och att hon är övertrött, Elise är ett vaket litet barn hon.
Felicia var hos mamma från fredag till lördag dom hade varit ute nästan hela fredagen så roligt för Felicia att vara hos mormor, hon är så påhittig med Felicia!

Sen i går åkte dom till skutskär och hälsa på moster min, Felicia älskar att vara där, Lovisa min kusin gör så mycket med Felicia när hon är där, det är en fin och go tjej det kan jag säga det blir en bra förebild för Felicia och Elise.
Jag och Erik och Elise var ensama för första gången sen hon födes, det var jätte mysigt faktiskt, men man saknade ju Felicia endå, tomt här hemma utan henne lillgumman!

I går innan Felicia kom hem så var jag och Erik och Elise ut och handla på ica kvantum, sen gick vi hem med varorna och sen promenara vi till Jimmy och Linnea, dom var lite trötta för att dom hade varit ut på fredagen!
Så vi fikade där och snacka lite skit med varan och sen gick vi hem igen för Felicia skulle komma!

Nu har Elise vaknat så nu vill honha tutten så jag skriver väl när det finns tid igen!
Nu har pappa och lotta kommit och hälsat på var ett tag sen nu så roligt när dom kommer, så nu har Felicia fått träffat morfar hon saknar honom så mycket i bland säger hon!

Nu ska jag umgås lite.
Lägger ut lite bilder!
Kram på er var rädd om varann!
                                                                                       Våran älskling Elise
                                         
                                                                                      Våra prinssesor
                                          
                                                                                  Elise i bilbarnstolen
                                       
                                                     Felicia på promenad med mamma och pappa och lillesyster
                                        
                                                                               Elise under babygymet
                                        
                                                                                    Felicia go ungen
                                        
                                                                       Elise lite ny vaken och tuttsugen!
                                        
                                                                                   Våran lilla häxa!
                                        
                                                                                     Elise med pappa
                                        

                                                              

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej.

Kikade lite nyfiket in o tittade på bilderna.... Så himla fina barn du har Veronika! Skönt att se att ni har det bra, tråkigt med Elise`s skrikande bara. Men hon är ju frisk o otroligt fin så det är väl värt allt... lr?

Kram från oss!

2009-04-26 @ 21:47:27
URL: http://thecarlssonfamily.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Men va söt hon är lilla Elise! Fast hon är så lik sin pappa ;)

2009-04-27 @ 09:35:52
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: mormor

Jag är verkligen en stolt mormor som har så söta små prinsessor kram mina tjejer/mormor

2009-04-28 @ 21:53:51
URL: http://skvimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0