Jobbig dag!

I dag är inte bästa dagen.
Har varit mycket trotts i dag kan jag säga, Felicia är så viljestark och envis.
Hon vet vad hon vill, men det vet jag med, och jag tänker inte låte henne vinna när det blir något.

5 års trottsen ska ju vara den värsta av alla trottsar, undrar om pojkar är lika dana.
Man brukar ju säga att pojkar är lugnare, är det verkligen så?
Man har en flicka och ska ha en till, jag undrar hur det kommer bli när dom blir tonåringar.

Tydligen så heter trottsen dom får vi 5 års ålder, lillatonåren, så det blir väl så här då, fast med lite mer allvar.
I går när Erika och Stella var här så påsk pyssla vi lite jag Erika Felicia och Stella, var jätte roligt, jag älskar ju att pyssla annars med, jag och Felicia brukar göra det ganska ofta faktiskt.

Men små gummorna dom tröttna efter ett tag så det var jag och Erika som satt kvar och pyssla, brukar sluta så.
Felicia kom hem med en liten kyckling hon gjort på dagis i dag med, jätte är den!
jag tänkte lägga ut en bild på den och en på pysslet från i går här nedanför.
                                           
                                                                 Felicias påskkyckling som hon gjort på dagis!
                                                  Lite suddig, men man ser ju hur fin den är så duktig gumman min!

                                               
                                                        påsk kycklingarna vi gjorde från i går, blev lite suddiga dom med

Vi får se om jag årkar skriva nå mer i dag, känner mig på så dåligt humör så det finns inte.
Känns som allt går emot mig i dag!

Ha det bra!
Kram och hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0