Långfredag!

I dag är det långfredag, jag Erik och Felicia skulle till Eriks pappa och fru i dag och äta påsk mat, eller en massa goda pajer brukar det vara!
Jag blir hemma för dom har katt så jag blir så dålig i allergin när jag är där!

Tråkigt, men Erik och Felicia ska åka alla fall, så jag och Elise blir hemma, kan vara mysigt och få vara lite ensama med.
Felicia har blivit jätte förkylld, hostar och hade lite feber nyss när jag tog febern på henne, så vi får se om hon blir hemma hon med då.

Tråkigt för henne om hon inte kan följa med Erik tycker jag!
Vi får ju alltid leta påskägg där, det är så roligt sånt växer man aldrig i från!
Elise har sovit nästan hela natten, vi somna runt 11 och sen fick jag väcka henne kl 05:30 för då tyckte jag att hon skulle äta, mina bröst såg ut som dolly partons kan jag lova.

Annars sover hon och äter hela dagarna och på kvällen är hon lite mer vaken och får lite mag ont, men nu har vi köpt minofom droppar tycker nog att det blivit lite bättre.

Nu har jag främande Therese har tittat förbi, så nu ska jag umgås lite.

Lite bilder på mina prinssesor.

                                                                              En vaken liten Elise så söt
                                      
                                                                                        Våra  prinssesor!
                                       

Hej på en stund kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nina o Elvira

Vilka sötisar!! Varma gratulationer till er tillökning! Välkommen till världen lilla Elise!

Ta hand om er!



Kramar /Elvira o Nina

2009-04-12 @ 09:07:16
URL: http://elvirafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0