Sjukhuset i dag!

I dag har vi vatit på sjukhuset med Elise, var det andra undersökningen i dag och provet i handen.
Var jätte jobbigt att se och vara med när dom stack henne, men jag gjorde det alla fall.
Lillgumman var så duktig, hon fick suga på mitt lillfinger med socker vatten så det gick jätte bra!

Så nu har hon bara ätit och sovit hela dagen sen vi kom hem, var nog jobbigt för henne på sjukhuset endå, så nu vilar hon ut!
Jag har fått riktiga mjölken med, känns så underbart, jag älskar att amma, det finns inget mysigare.

Tråkigt bara att dom är så såriga bröstvårtorna, men var gör man då, det ger med sig, och jag ger inte upp för det!
Vi vägde Elise i dag med, roligt att se hon hade inte gått ner så mycket, hon vägde 3380 när hon födes och nu vägde hon 3349, så sen jag fick mjölken så kanske hon har hunit lägga på sig mycket av det hon gått ner då.

Sen i dag har vi bara varit hemma, vi har ätit god mat och tagit det lugnt.
Vi måste pumpa däcken på vagnen innan man vågar sig ut på en promenad, går bra att ha henne i vagnen med, hon ligger där i och sover, så duktig.

När Felicia var baby så hata hon vagnen och hon hatade att åka bil med, men med Elise har det gått bra hittills, peppar peppar.
Nu har jag haft lite tid att skriva lite med, men nu får hon vakna snart lillgumman för mina bröst gör såååå ont!

                                                  
                                                                     Våran älskling sover i vagnen såå söt!
                                       
                                        Våra älsklingar, stora syster är så stolt och duktig, våra gummor älskar er!
                                       

Nu får det räcka för i dag!
Ha det bra alla!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Erika&Stella

Ååå så söt o va sött d är med syskonkärlek ♥

2009-04-08 @ 18:22:19
URL: http://stellagrundstedt.blogg.se/
Postat av: mormor

Elise har väl fått världens bästa stora syster mormor är så stolt över dig gohjärtat älskar er

2009-04-09 @ 21:36:03
URL: http://skvimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0