Ska lägga mig

Nu är kl 23:20 när jag börjar skriva.
Tänkte göra kväller jag med nu hade jag tänkt.
Vilket underbart väder vi har haft i dag då.

När jag tittade ner på skolgården nedanför här där vi bor så var ungarna ute och spela fotboll i bara kort tröja och kort byxor.
Det kanske var att ta i, men det såg så vårigt ut.

Jag kan tycka att det blir lite jobbigt i bland när det blir vår och man får vårkänslor, det är väl så att varje årstid förknippar man i hop med något eller någon.
Lukter känslor,blommor, platser man varit på, ja allt det där.

Det är ju faktiskt så att man är 30 år nu, man har ju gjort en del i sitt liv, både bra och dåliga saker.
Man har provat en del saker i livet, men det är inget jag någonsin kommer att ångra, allt jag gjort och varit med om ser jag som en erfarenhet i dag.

Det man gör och är med om i livet är ju sånt som har gjort en till den man är i dag.
Tänk alla människor man träffat i livet som lämnar ett spår efter sig som med är med och formar en som människa.
Jag vet att jag är en väldigt djup människa, jag har lätt för att sväva i väg i mina tankar i bland.

I morgon ska jag och Felicia åka till mamma och sova och det ska bli så skönt att få komma hemifrån lite.
Man sitter ju bara inne nu, har nästan inget val så som jag är i min foglossning det är ju sjukt.
Men i morgon går jag in i vecka 40 enligt mig då, men enligt barnmorskan går jag in i 39+0 eller hur dom räknar.

Alltså jag går in i vecka 40 i morgon, så fredagen därpå har jag gått ut 40 veckor.
Nej nu hör jag att sex end the city börjar, då måste man väl se det innan man lägger sig då.
Tysan också, men det är ju bra det!

Vi ses i morgon!
Känner mig lite gladare nu, jag har fått en lång massage av min älskling!
Det kan ju vara derför!

Kram och god natt på er!
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0