Till min kärlek!

Du är en så underbar människa så du kan inte förstå, du är den bästa pappa ett barn kan önska sig.
Du måste ha blivit sänd till jorden av änglarna.
Kan du någonsin förstå hur underbar och betydelsefull du är.

Vad gjorde jag utan dig.
Våran baby är lite ledsen på kvällen i några timmar och det är jobbigt, mitt hjärta gråter när Elise gör det.
Och Erik går runt här hemma och sjunger för henne då, vi turas om att ta henne.

Vad gjorde jag utan dig min älskling.
Tack för att du finns och för att du är den du är!
Går inte att beskriva min kärlek jag känner till dig med ord men nu har jag försökt alla fall!

Åhh vad jag älskar dig ska du veta.
Och den kärleken kommer aldrig att dö, den bara växer för varje dag!
Du är min andra helft i livet!

Till min underbara pojkvän och far till våra barn!


                                 

Hej då på en stund!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Otroligt fint skrivet syrran.. de är han värd, du har en riktigt bra kille, skatta dig lycklig, :) hälsa alla.. kram

2009-04-28 @ 21:12:31
Postat av: mormor/mamma/svärmor

Vi är glada vi också att han finns både för dig och dina barn en jätte fin pappa som alltid behåller lugnet / kram från mig till er

2009-05-06 @ 18:22:06
URL: http://skvimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0