Lite dikter av mig

Vårkänslor

Jag vaknade av att solen smekte min hud
Känner värmen i min kropp, värmen får mitt hjärta att slå hårdare en förut.
Det kan bara vara våren som ställer till med såna känslor som jag känner.

Snön börjar lämna jorden, små gräs strån tittar upp.
Jag skulle vilja ligga i djupt gräs och bara känna friheten inom mig.
Vill känna gräset kila min nakna hud, jag känner lyckan och  kärleken

Känner en starkare kärlek till livet, den kärleken får mig att vilja se framåt.
Jag känner livet i mig lilla gumman, jag är inte en människa längre, jag bär på livet nu, dig min baby.
Snart får jag hålla om dig, pussa på dig, ha dig nära hjärtat mitt ge dig tryghet och kärlek.

Du är så efter längtad av mamma pappa och stora syster, nu vill vi bara att du ska komma ut till oss.
Vi vet att du kommer förändra våra liv, och den förändringen vill vi ha nu.
Vi älskar dig!

Av Veronica


Till min kärlek

Kan känna mig vilsen och liten i bland.
Är det här mitt liv, är det här livet jag ska leva, är du den som jag ska leva med.
Det var länge sen jag tvivla, jag älskar ju, och jag älskar dig starkt.

Har aldrig förut känt så här tidigare, så bara derför så vet jag att det är rätt.
Jag älskar allt som är vi.
Du har gett så mycket av dig själv till oss som ingen förut har gjort.

Andra har bara tagit något och sen gått sin väg, sånt gör ont och lämnar djupa sår.
Du är något så stort i mitt hjärta och helt underbar.
Tänk att bara man inte glömmer, och inte ger upp så kan man få det man vill här i livet, jag fick dig tillbaka.

Det hände mycket under åren det inte var vi, men vi fanns alltid där för varann, även när du hade nån och jag med, så ringde du och delade både sorg och glädje med mig.
Jag visste att mitt hjärta aldrig skulle bli helt igen utan dig.

Jag är inte rik på pengar, jag är rik på kärleken som jag fick tillbaka när det blev vi igen.
Det har fanns alltid något där fast det inte var vi, vi har alltid varit som magneter till varann, så fort vi såg varann ute och fick ögonkontakt så visste vi, det var förbjudet då, men i våra hjärtan visste vi vad vi ville.

Du ska aldrig tvivla på min kärlek.
Jag kommer alltid att älska dig, du betyder så mycket för oss.
Du är underbar!

Av Veronica

Kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Linnea och Erik

Stort grattis till eran lilla tjej ! Hoppas att ni mår jätte bra ! Hälsningar Linnéa och Erik

2009-04-04 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0