Var ett tag sen!

Nu var det ett tag sen jag skrev, finns inte lika mycket tid till sånt nu, men nu sitter jag här igen!
I fredags hade vi hem besök av bvc Lena hon är ju så bra, så glad att jag har henne igen nu.
Erik tycker att hon är jätte bra hon med!

Sen i fredags efter att Lena varit här så åkte jag Felicia Elise och mamma till rörberg och titt på ett hus med Jimmy och Linnea som dom kanske ska hyra , fanns en del att göra med det kan bli väldigt fint, jag vill med ha hus, skulle inte kosta så mycket att hyra heler 5500, sen var det kalhyra så man kanske kommer upp i 7000 på vintern då, men vad mysigt det skulle vara!

Elise sov hela tiden i bilen när vi åkte med och hela vägen hem, då är man bortskämd tycker jag, Felicia hatade att åka bil när hon var baby.
Hon är så duktig våran lilla Elise.

I går var vi hemma och och bara var och mös med varann man behöver det i bland med.
Vi åt godis titta på filmer och bara gotta oss.
Sen på natten när jag Felicia hade sovit ett tag så skulle Erik bära in henne i sängen så var hon jätte varm lillgumman, vi gav Felicia alvedon och sen fick hon somna om, och nu ppå dagen har hon inte haft nå mer feber.

Bra det så hon kanske kan gå till dagis i morgon, hon älskar ju att vara där, opch nu har Felicia varit så mycket sjuk sen hon börja på dagis så nu kan hon gott få vara frisk!
I dag har vi inte gjort så¨mycket heler, man har ju inte valat gå ut i dag heler när Felicia haft feber i natt och så har detvarit så kallt i dag förutom nu då när det börjar vända!

Något tråkigt har hänt med, jag och Elise låg och sov lite här på dagen, när vi vakna hade så hade nån ringt Erik hade svarat och tagit emot den tråkiga nyheten, så orättvisst, jag vill inte fatta eller tro att det är sant.
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!

I morgon ska jag fråga mamma om jag kanske kan få åka och handla lite med henne kanske.
Vi får se om hon har tid, hon har haft så mycket att göra nu så hon har varit helt snurrig.
Hon kanske har landat lite nu efter att som hon har haft och göra.

Men det är ju så, i våran familj är vi alltid stressade, det är inget jag är stolt över, jag kan lätt bli lite sur när jag går upp i stress i vanliga fall men nu känner jag mig så lugn sååå!
Erik är en så underbar pappa alltså, jag var ju ensam när jag fick Felicia, men nu är vi värkligen en familj, det känns så underbart att ha någon att dela allt med.

Jag känner sånt lugn i kroppen nu, har vi en jobbig dag när kanske Elise har ont i magen så kan han gå med henne runt runt här hemma med henne tills hon till slut somnar, han är så duktig, åhh vad jag älskar dig ska du veta, du är helt underbar, tack för att du finns och för att jag fick tillbaka dig efter alla år, man ska aldrig ge upp, och det gjorde inte jag heler och nu har jag min prins, vi har ett gemensamt barn och snart är jag din fru.

Du har gått in och varit en underbar pappa till Felicia med, vad gjorde jag utan dig!

Nu ska jag gå och handla lite gott jag är så godis sugen men det är ju inget ovanligt nu!
Men jag ska börja tänka på vad jag stoppar i mig snart, bara den här veckan sen ska jag sluta med sånt.

Lite bilder som jag kanske redan har lagt ut, jag är lite snurrig av mig!


                                                                          Mina älsklingar åhh vad jag älskar er!
                                           
                                                        Syskonkärlek! Älskar er så mycket våra små prinssesor
                                          

Så nu har jag skrivit av mig lite!
Var rädd om er, försök att alltid göra goda saker för dig själv och för andra.
Somna aldrig som ovänner, man vet aldrig om morgon dagen kommer till er!
Älska varann ta hand om varann, se alltid till att det inte finns något osagt mellan er!

Kram kram hej då på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0