Värkar!

Vakna med värkar kl 04:00, men då somna jag om, vaknade sen igen kl 06:00 med värkar då klara jag inte av att ligga kvar i sängen för jag hade så ont.
Jag gick upp och nu har dom avtagit, känner mig bara väldigt snurig i huvudet!

Nu är Felicia på väg till dagis med Erik, Felicia gick upp strax efter mig så i dag har det inte varit så stressigt.
Tycker det är så tråkigt på mårnarna annars, jag tar fram kläder och inget passar lilla damen.
Hon är så utseendefixerad så det finns inte, allt ska vara perfekt.

Blev ju ett problem på gammla dagiset hon gick på, när två tjejer sa att Felicia hade fula kläder, efter det, så har det blivit så här, finns inte en chans att Felicia skulle sätta på sig ett par byxor, det skulle jag aldrig få på henne.
Synd att det ska vara så här, hon blir 5 år på tisdag och det här har varit ett problem i 1 år nu alla fall.

Finns dagis som dom har dålig koll på som där hon gick innan hon började på nya dagiset hon går på nu.
Sånt som hände Felicia sånt ska inte få hända.
Det sätter sina spår såna saker.

Så det ska bara vara leggins och tunikor och klänningar hela tiden, finns inget som heter oömakläder här inte, som dom helst vill att barnen har på dagis.
Felicia fick ju ett par leggins av mormor sin som går till knäna, tror ni dom är populära, nej det kan jag säga att det inte är.

Hon vägrar ha dom nu, gick bra första dagen men nu är det en kamp varje dag hon ska klä sig.
Nu ska jag göra ett ryck här, vi får främande i dag, Erika och Stella kommer i dag.
Ska bli så roligt att träffa dom.

Skriver mer sedan!
Ha en bra dag!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0