Främande

Hej!
I dag har det varit en rolig dag!
Jennie hörde av sig och det var jätte längesen vi sågs, långt förre jul var det!
Felicia har har frågat efter Tilda inte bara en gång, men i dag har dom lekt av sig kan jag lova.
Jennie och tilda kom runt 12 och åkte inte hem förren strax förre kl 18.
Jag och Jennie snacka lite skit, och drack kaffe.

Sen kom mamma förbi innan vi skulle äta, så det blev många runt matbordet i dag, alltid lika trevligt med främande.
Felicia och Tilda sminkade sig i hemlighet inne på Felicias rum, dom hade hittat helowensminket, ojojoj kan jag bara säga dom såg inte klok ut.

Jag kan inte förstå, när barn leker så är det som att dom leker med allt i hela rummet, och efter en blinkning ser det inte klokt ut, men sen när det ska till och städa så är det inte så roligt längre.

Tänkte på det i dag innan Jennie hörde av sig när jag stod och diska att fan vad jag saknar Jennie det var så länge sen!
Och då ringer telefonen, det kan man kalla tankeöverföring.
Nu får det inte ta lika lång tid innan vi ses igen!

Så det var våran dag det!
Ha det bra
God natt

                                                                                                                                 
   Se vad fina dom är                Prinsessorna           Typ efter 30 min lek       
    
Tildas mamma Jennie      Min mamma Yvonne
 

Kommentarer
Postat av: Erika o Stella

Vilka söta små sessor...ojojo vilket kaos i rummet =) Hoppas ni mår bra...Pöss o kram♥♥

2009-01-14 @ 09:39:05
URL: http://stellagrundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0