Hej igen!

Så satt man här igen då!
Otroligt datorn har varit i gång i några timmar nu, utan att lägga av.
Hmm peppar, peppar ta i trä!

Nu har Felicia somnat med eller det var ett tag sen nu.
Skönt med lite egen tid i bland.
Bror och Linnea var förbi här nedanför, Linnea har köpt ett par skor av mig, tur var väl det.
Är man gravid och har svullna vader är det inte lätt att få på sig skor som ska upp på vaderna.
Linnea blir fin i dom hon!

I morgon åker bror till sälen, jobbet dom har i morge bjuder dom ditt över helgen, det är ju snällt.
Men jag har lite svårt att skilljas från familjemedlemmar jag.
Hoppas bror får roligt och är rädd om sig bara, dom har ju varnat för raviner men inte riktigt där tror jag och det är ju tur.

Nu när törnrosa sover ska jag mysa lite med Erik framför tvn tänkte jag, men funkar datorn i morgon skriver jag igen!
Hoppas, hoppas


                                                 
                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0