Hos mamma!

Hejsan!
Vi vakna ganska sent i dag, blir lätt så när man gån hemma.
Erik sov längst som vanligt, men han är så mysig man kan inte säga att han har dåligt morgonhumör alla fall, när han går upp så är han alltid glad nästan.
Jag själv behöver mina rutiner på morgonen innan jag är riktigt mig själv.

Mamma ringde på eftermiddan, att hon skulle fixa en del saker sen skule hon höra av sig och hämta oss om vi ville komma och sova hos henne.
Men Jörgen hade bilen och hade åkt nån stanns för att fixa något med ett batteri till nån bil, så han hämta mig och Felicia så åkte vi med Jörgen till mamma!

Maten stod på bordet när vi kom, och mamma hade gjort leverbiff åhh det var så länge sen det tycker jag om, det låter inte vidare gott men det är det kan jag lova.
Så nu när jag skriver så är jag och Felicia hos mamma och ska sova, ska faktiskt lägga mig just nu, ville bara uppdatera bloggen innan 12 så klart.

Nu ska jag lägga mig och se på Wallander, mamma har nå boxar hemma med dom tänkte se några avsnitt det är ju bra det!
Nu är han hemma min älskling, blir så tomt när man åker hemmifrån utan honom, men vi ses i morgon om mamma inte vill ha oss kvar då, skönt att komma hemmifrån i bland med.

God natt alla och hoppas ni haft en bra dag!
Saknar dig Erik tänker på dig!
Puss och god natt

                                                         
           Akito
                      

Kommentarer
Postat av: Erika o Stella

Oj va stor Akito har blivit. Leverbiff e ju såå gött det brukar mamma oxå göra =) Duktig du är på att uppdat då =) Pöss o kram ♥

2009-01-14 @ 09:41:47
URL: http://stellagrundstedt.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja jag kan förstå att du är lite nervös, men du har ju gått igenom det förut och förhoppningsvis går det minst lika bra denna gång! :D Får man hoppas iallafall..



Jaså va du också ensam? va inte pappan delaktig alls? Änsålänge tycker jag det funkar väldigt bra att vara ensam.. Vet ju inget annat :) Och än har det bara gått 15 dagar så den saken hinner kanske ändra sig också, vissa gånger kommer det säkert kännas tufft också!! Men man får se till att klara sig igenom dom stunderna också :)

2009-01-14 @ 22:24:49
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0