Lille bror har kommit med

Hej!
I dag har det tvättats kan jag lova, hade så mycket tvätt så fy, men nu är det som det ska igen!
Åkte en sväng med mamma ner på stan förut i dag och uträtta ett ärende, så skönt när man får sånt gjort.

Sen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt och ätit jätte god pizza el tako den är så god.

Känner mig så skum i kroppen med, vet inte vad som är fel känns som något saknas i kroppen.
Kanske måste börja äta nå vitaminer eller så.

Den här halsbrännan tar död på mig, det är nästan så jag är rädd att det ska komma eld ur munnen när jag andas, fy för halsbränna.

Ja då är det 74 dagar kvar till förlossning då, ja vad ska man säga om det, jag ska försöka att inte tänka så mycket på det!

I dag kom lille bror hem med, nu har han varit borta i norge och jobbat igen, saknar han så mycket när han är borta.
Jag minns som yngre var vi som hund och katt, och nu är han en så betydelsefull männinska i mitt liv, det var han ju förut med men på ett annat sätt nu!
Ha är go lille bror, och en söt liten tjej har han med lilla Alina är så lik jimmy, men hon fick ju linneas haka.
Hoppas få träffa jimmy mycket innan han åker.

Ja nu ska jag ta och gå från dator och umgås med min älskling när han för en gång skull gått här i från datorn.

Kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0