Lugn dag!

Vi blev kvar hos mamma en dag till!
I dag har det varit en lugn dag.
Typ vakna åt frukost, gick till affären och till lekparken med Felicia.
Sen gick vi hem till mamma igen för vi var hungriga, mamma ville laga mat.
Sen har vi varit inne hela dagen, skönt det i bland.
Så har det kommit mer snö med, det var tråkigt jag ville ju ha vår nu jag.

Skulle vara så skönt med lite värme, det som är lite skrämande är att strax innan värmen ska komma ska jag födda barn.
Åhh vad jag oroar mig för det, jag är så rädd kan jag lova.
Och drömmarna jag har varje natt är så obehagliga, hemskt ju!
Hoppas allt ska gå bra alla fall!

I dag har jag inte träffat min älskling något, eftersom vi sover hos mamma min en natt till, men i morgon ses vi igen, saknar Erik såå mycket när vi är i från varann, men det är ju nyttigt det med.

Nu ska jag lägga mig!
God natt alla!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså killar kan vara riktiga idioter ibland! Blir sur när jag läser det du skrivit, inte på dig såklart! :) men man bir ju förvånad över att "pappan" inte prioritera annorlunda..fattar han inte vad han går misste om? de är så jag tänker om theas pappa, undra om han förstår vilken underbar tid han missar.. Tur för dig & din dotter att ni hittat en vettig kille att bygga er familj med!!

bra att hon kallar din nya pappa istället för han verkar ju hantera den rollen iallafall!



Förstår om du många gånger varit frustrerad och arg på hennes pappa som sumpar sin chans gång på gång.. du gör helt rätt som inte ger honom fler chanser tycker jag iallafall!



Kul att du skrev och delade med dig av ert, kul att se att det kan vända & bli något bra av det hela trotts att man är ensam :) en del har ju såna fördommar om ensamstående föräldrar osv.. så det är skönt att se att de kan gå bra också! :)

kram

2009-01-15 @ 14:57:26
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0