Sjuka!

Så har man varit dålig på att skriva igen, men det är sånt som händer i bland.
Vi är lite sjuka här hemma, Felicia har feber och ont i halsen och samma med mig, Erik har ont i ryggen kanske är något med njurarna men det får vi hoppas att det inte är.

I dag ska vi göra hemma gjord pizza det är väl gott det!

Ja och vem fick man inte sms av i går då, jo Ronny, han skrev ring mig mvh Ronny.

Han har inte hört av sig sen förre sommaren och nu när han hör av sig får man ett sms ring mig, det kan han glömma vill han något så får väl han fylla på sin telefon och ringa, jag tänker inte bekosta nå samtal till han som han har betet sig!

Så mycket snö vi har fått då, lite mysigt men nu vill jag ha värme.

Jag vill födda barn nu så jag kan få bli fin i kroppen nån gång, det här är inge roligt att gå och se ut som en strandad val.
Men tiden gå ju, det går ju så fort nu när det inte är så långt kvar.

Sen är det hård träning kan jag lova, långa promenader, bygga muskler ska jag göra med, och förbränna så mycket fett vill jag.

Nu ska jag laga mat, kanske skriver senare!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0