Städ dag

Hej!
I dag har vi bara varit hemma.
Jag har städat och städat hela dagen, roligt men jobbigt.
Nu finns det inte en enda jul grej kvar och det tackar jag för.
Blir jobbigt att se julen efter nyår tycker jag, då vill man bara att allt ska bli som vanligt igen.

Mamma kanske skulle ha tittat förbi i dag, det såg jag så mycket fram emot men då skulle Jörgen ha bilen.
Tråkigt, känns som det var så längesen mamma var här, tur bara att jag inte sa något till Felicia att mormor kanske skulle komma, hon blir så ledsen om man sagt något och det inte blir så.
Mormor för Felicia ojoj hon betyder mycket hon.

Satt och prata men mamma på msn i går, var så roligt för mamma skickade över så mycket fina bilder på felicia och mig tillsammans, och på bara felicia men sen vi var i furuvik i sommras.
Tänkte jag skulle lägga ut några nu faktiskt.
i dag är det fredag då, det känns det inte som tycker jag, hoppas det bara är nå bra på tv i kväll, men det är det väl inte som vanligt förut var det alltid nå bra på helgerna.



                                           

Kommentarer
Postat av: Erika o Stella

Åå va roligt att ni oxå skaffat en blogg då kan man följa er eftersom vi inte träffas så mkt :( Men d får vi ta o ändra på =) Pöss på er ♥

2009-01-10 @ 01:25:18
URL: http://stellagrundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0