Tvättdag

I dag har man haft tvättstugan igen då, bra och tvätta ofta så man inte får mycket tvätt.
Tur att tjejer kan göra flera saker samtitigt.
Jag har haft tvättstugan lagat mat och städar samtidigt, det är något en kille aldrig skulle klara av, dom har ju så svårt att göra flera saker samtidigt.

Nu har jag suttit på blocket och tittat runt lite, hittade jätte finna vagnar, men vi har ju redan bestämt vad vi ska köpa för vagn, och den vill jag köpa nu i så fall annars tittar jag efter en annan, det kanske är ganska långt kvar jag eller jag tycker inte det, bara det att jag vill ha allt fixat nu, sen gör det ju inget om hon kommer liksom.

Elise kan ju lika gärna komma snart som att man går över!
Så nu är det bilbarnstol och vagn som man ska köpa sen är allt klart!
Bra att vara förbered.

Kanske ska åka med mamma och handla sen, hoppas det.
Måste handla.
Har ju varit sjuka och då har erik gått och handlat, men nu är erik dålig, bra att stor handla hem.

Jag är ju så rund om magen och har det s¨å jobbigt nu att man knappt årkar göra någonting.
Trapperna är ju bara för mycket, upp och ner i tvättstugan.
Tvättstugan ligger i källaren och vi bor längt upp så klart.

Det tycker min foglossning om, NEJ

Nu ska jag gå här i från, man blir så varm att att sitta här jag förstår inte!

Ses sen!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0