Lördag!

Hejsan!
Blev inget skrivet i går, jag hade såna värkar och sammandragningar att jag blev orolig att det var dax och nu får hon ju inte komma ut ju.
Har i dag med men inte lika farligt.
Man får ta det lite lugnt.
Och den här foglossningen är ju döden, så smärtsamt.

Vi kom hem från mamma i går, så i går var vi med min älskling år god mat och bara var.

I dag har det varit ganska lugnt, bara varit hemma.
Det är ju lördag i dag så i kväll blir det film med Felicia och Älsklingen och äta en massa godis och dicka cola.
Finns det någon dryck som tar cola, jag är tveksam alltså.

Nu ska jag ta och dra mig från datorn tänkte jag och vara lite med Felicia och älsklingen.
Ha en bra lördag!
Puss och kram  

                                                                                                  Mina Älsklingar
                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0