Blev en natt till!

I dag har vi varit med mamma min hela dagen med!
Vi var förbi vid Linnea och Alina, hon är för go den ungen alltså, älskar när man pratar med henne och hon ler stort, så glad liten tjeje.
Sen var vi förbi hemma och hämta pengar och var och handla, och sen hem igen.
Jag fick träffa min älskling en snabbis alla fall, åhh vad jag kännde då att jag saknat honom.
När du pussade mig så smaka du så gott.

Mamma fråga om vi ville stanna en dag till, så då gjorde vi det, men i morgon ska vi hem.
Ska mysa hela helgen med min älskling och Felicia, känner att jag behöver lite närhet och mys.

Nu sitter Felicia i badet, jag kan säga så här den ungen kan bada hon, tar man inte upp henne skulle hon kunna sitta där hela dagen, dom är roliga barn.
Men nu ska hon upp, och äta kvällsfika och i säng.
Jag och mamma ska se nån film hon fått hem, hoppas den är bra.

Ha det bra
Kram kram                                                                           Påsken 2008

                                                    Min älskling                    Linnea                       Bror                Felicia
                                          
                                                                                                         Felicias dansuppvissning
                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0