Min kärlek


                                                                                                            
Vi blev tillsammans  för första gången för många år sedan, det kanske inte var den bästa tiden just då, vi var väl tillsammans över 1 år då, men du var ung och jag var dum.
Du gick i från mig, jag trodde livet var slut, det var så gott som slut livet, inget blev som förut igen.
Men första gången jag såg dig, så visste jag han ska jag ha.
Jag visste bara vem du var genom ett smeknamn, jag ringde Hanna och fråga om hon visste vem du var och hon hade ditt nummer.
Jag ringde dig, men du var på bio jag ringde senare och du hade ingen anning om vem jag var, du var inte vidare trevlig heler så vi avsluta samtalet.
En kompis till mig ringde upp dig och berätta hur det låg till att jag var intresserad av dig.
Du och två vänner kom till mig dagen efter, du var så fin jag kunde inte sluta titta på dig du var så spännande, jag ville bara kyssa dina läppar.
Nästa gång vi sågs så kom du ensam, jag var så blyg men jag visste hela tiden vad jag ville.
Den dagen blev det vi.
Du fick mig att känna mig trygg, du fick mig att känna mig älskad, du var så underbar.
Jag var dum och svartsjuk, så du gick i från mig när vi varit tilsammans i över ett år.
Men jag gav inte upp dig under alla år, jag tänkte att så länge han inte gifter sig med nån annan eller skaffar barn så kan du fortfarande bli min.
Det gick många år, men jag ringde dig i bland så du inte skulle glömma mig, jag sa alltid att jag fanns där för dig.
Du hade flickvänner under dom åren det inte var vi, men jag kunde inte släppa taget om dig, du hade lärt mig älska, och jag älskade dig och skulle ha dig tillbaka.
Den 6 november 08 hade vi varit tillsammans i 3 år.
Tänk att man kan få som man vill bara man inte ger upp och det gjorde jag inte, nu väntar jag ditt barn och vi är förlovade sen över två år sen, du är en så underbar kille, jag har dig att tacka för så mycket,du kom in i mitt liv som inte var som förut, jag hade en dotter på snart 1 år när vi började ses igen, och du vet ju hur mycket hon värde sätter dig, du har blivit en lika stor del i Felicias liv som jag är, Åhh vad vi älskar dig!  Du är min stora kärlek!
Tack för att du finns!



                                                                    Felicia badar                  Våran katt freja
                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0