Vilken dag!

Hejsan!
I dag sov vi ganska länge, nästan till 12, åhh vad jag inte sover bra på natten längre, svårt att somna in och när jag somnat drömmer jag så hemska saker, i natt drömmde jag att jag skulle upp och födda och jag hade gått tiden ut, det fanns ingen barnmorska på förlossningen jag gick på toa och där födde jag i toa, jag fick dra upp lillan i navelsträngen, jag höll henne i famnen och ropa på hjälp då kommer en barnmorska fram och säger hon är alldeles för liten så henne kan ni inte ha kvar, åhh jag var så ledsen när jag vakna så grina jag.
 tänk så konstiga drömmar man drömmer när man är gravid, jag tycker det är så obehagligt vill inte somna längre. Tur att Felicia inte är nån som vaknar tidigt, hon sover länge hon med, bra det!

 Prata med mamma tidigare i dag och hon berätta att Linnea varit tvungen att åka upp med lilla Alina på akuten lilla gumman, hon hade ramlat ur bilbarnstolen!
Men det hade gått bra alla fall ingen hjärnskakning.

I dag har jag städat med, känns som det var länge sen man hade energi att årka göra så mycket, den kommer tilbaka i bland då får man passa på.

Jag ringde till mamma och fråga om hon kunde åka förbi Erika och hämta sakerna som jag skulle få ta skötbord, babysitter och en massa kläder så mamma åkte och hämta det.
Skötbordet passa inte till vårat badkar eller så är det så att vi inte gjort rätt, Erika får vissa oss kanske.
Åhh så finna kläder som Erika och Camilla rensat ut efter deras små tjejer.
Jag blev så glad, så nu har jag sorterat och lagt kläderna i storleksordning, finns en hel del Elise kommer kunna ha redan när hon födds, jätte roligt.
Och tack så hemskt mycket Erika och Camilla att ni tänkte på oss, så uppskattat kan jag säga.
Jag vet redan vad jag ska packa ner för kläder i förlossningsväskan av det vi fick.

Jag får så ont i ryggen när jag sitte här för länge alltså, man börjar kanske bli gammal och stell,nej så får det inte bli.
Nu ska jag fortsätta att plocka lite så jag blir klar.


Kram kram

                                                                               Jag och Felicia            Lilla Alina 1 vecka
                                                                      


Kommentarer
Postat av: Erika o Stella

Varsågod gumman, bra att det kommer till användning. Kram ♥

2009-01-10 @ 21:53:49
URL: http://stellagrundstedt.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Hallå där. Såg adressen på Susannas gästbok på familjeliv :)

Jag har aldrig mardrömmar(inte ens en gång om året) men när jag va gravid hade jag mardsrömmar var å varannan natt. Skumt de där.

Fin bloggen va iaf! Ha de bra!/Hanna

2009-01-11 @ 00:07:43
URL: http://www.superhanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0