Vilken Mardröm

                                        
Vaknade 05:15 av att jag ligger och gråter!
Hade den värsta mardrömmen man kan tänka sig.
Drömde om min lilla prinssesa Felicia, att hon ramla ner från ett fönster från 3 våningen.

Jobbigt när man drömmer för även när man vaknar så kan känslan vara kvar om drömmen känns verklig.
Sitter här och skriver nu och känner fortfarande tårar i ögonen, och en klimp i halsen!
Tomhetskänslor, men det var bara en dröm, hon låg ju bredvid mig när jag vakna jag klappade på Felicias huvud och kind, hon låg där och hon levde.

Jag kunde inte sluta gråta fast jag vaknade, jag säger till ,mig själv hela tiden det var en mardröm, det var en mardröm.
När ska känslan försvinna? när ska jag sluta känna tomheten som om hon inte fanns kvar? smärtsamt fy!

Så nu kan man inte sova längre heler, det var lika bra att gå upp.
Så då satte jag mig här och skrev i stället!

Jo i går köpte vi vagn, åhh vad fin den är, jag ska sätta ut bild på den senare i dag.
Så nu är det bara en bilbarnstol vi behöver sen har vi allt.
Vaknen är en röd jogger tror jag den heter, så fin.
Ni får se den sen.

Nu ska jag sätta mig och titta på tvn en stund så kanske man blir trött igen!
Om man vågar somna nå mer, vill inte drömma mer.

Kl är nu 06:07

Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0