Här ska det skrivas!

Har haft en hel del att göra nu, det är så roligt när det händer saker och man får komma ut på lite roligheter!
I torsdags sov jag Felicia och Elise hos mamma det var så länge sen ju och det var jätte mysigt!
Allt gick jätte bra med Elise hon är så duktig och go lillgumman!

Så vi köpte lite mys som vi åt framför tvn på kvällen då!

Sen på fredagen gick jag Elise mamma och Felicia till lekparken, var en jätte rolig lekpark i sätra med en jätte mysig gunga som jag och Felicia låg och gunga i som en häng matta.
Elise sov i vagnen hela tiden!

Sen när jag pratade med min älskling så ville han att vi skulle göra något, så på eftermiddagen åkte vi hem och hämta Erik och åkte till hemlingby, där titta vi på djuren gick lite i spåret, och lekte inte nudda marken, sen åkte vi till macdonalds och köpte mat och åkte hem till oss och åt, vi kom väl hem runt halv 8 på kvällen.

I lördags var vi hem till svärmor och grilla det var jag Erik Elise Felicia svärmor Amanda Mathilda Janne Rasmus och lilla Vilma, det var jätte trevligt, först gick vi dit från Brynäs till sätra, och vi var ute hela dagen med barnen Felicia brände sig lite på armarna, sen runt 17 tiden började det grillas, det var så gott.

Felicia var jätte duktig att gå till sätra, men hon frågade är vi frame snart några gånger, men annars inte nå gnäll allt gumman då!
Tänkte lägga ut lite bilder på våra dagar!

I måndags så hade dom sommar fest på Felicias dagis som jag Erik Elise Mormor och farmor var på, Felicia var jätte duktig dom sjöng låtar vi tävla hade med oss fika som vi satt på filtar och åt.

Jätte mysig dag, när dom skulle tävla så var det kasta boll så Felicia sprang och hämta pappa, kom pappa säger lillgumman sen när dom kom tillbaka så hade dom klarat 5 av 5, jätte roligt!


                                                      Bilder från lekparken på Gungan Felicia tyckte bäst om

                                           
                                                                             Bilder från när vi var i hemlingby!

                                            
                                                                 Bilder från när vi var hos svärmor och grilla!

                                           
                                           
                                           
                                           
                                                                       Bilder från sommar festen på Felicias dagis!

                                          
                                          
                                          

Så då har jag skrivit av mig lite!
Ha det bra så länge!
Kram kram!
Hej då!


             



                                                        


Kommentarer
Postat av: lovisa

hejsan! gillade elise kläderna ??

kramar// Lovisa

2009-06-06 @ 19:14:47
URL: http://piffopuffpoppar.blogg.se/
Postat av: Amandaah (:

Hej,

Toppen dag med familjen & Jennie vare allt,

God mat hade dom gjort åh,



Kramar hälsa familjen (: <3

2009-06-15 @ 11:49:31
URL: http://fiaamandal.blogg.se/
Postat av: Amandaah (:

Nu är det såhär att jag har en fråga på min blogg,

vad är meningen med livet?

skriv vad du tycker, med dina egna ord så jag slipper undra,



Kram Amanda (L)



http://fiaamandal.blogg.se/2009/june/vad-ar-meningen-med-livet.html#comment

2009-06-16 @ 13:36:21
URL: http://fiaamandal.blogg.se/
Postat av: FYRR73

https://twitter.com/GuNNaRfElFri

2009-07-04 @ 07:51:47
URL: http://adsdsadsaasdads
Postat av: Anonym

de där dagiset gick ju jag också på:)

2010-02-01 @ 12:03:32
URL: http://bbloggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0