Allt som vanligt!

Så var allt som vanligt igen.
Skönt det, för nu är hon hemma igen min lilla tjej.
Vi har just ätit pannkaka jag och Felicia, och Erik är inte hemma, han är i sätra och hjälper sim syster och Janne med flytten fortfarande.

Kan inte ha varit lite att flytta.
Saknar han så mycket nu när han varit borta så mycket, Felicia med.
Så i morgon är det dagis dax för Felicia igen då, hoppas hon får gå hela den här veckan nu så hon inte blir sjuk.

Jag upptäckte en sak i fredags, Felicia har fått en till tand längs bak, kanske detför hon har haft feber då, det kan ju bli så då.
Hon säger att hon har så ont, så när jag borsta hennes tänder så såg jag den, gör ont när hon äter när vi borstar tänderna, stakars liten kan inte vara roligt!

Nu sitter Felicia och tittar på bollibompa, jag ska sätta mig med henne och titta lite med henne nu tänkte jag!
Kanske skriver mer senare.
Ha det bra!

Kram och hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0