Årkar inte

Blir inte mycket skrivet här nu för tiden.
man ska väl inte klaga, men jag har det såå jobbigt nu, ont i hela kroppen, är nästan helt ofärdig, årkar inte göra något alls ligger och villar typ hela dagarna nu årkar inte göra annat.

Tur att Felicia har dagis nu så hon kommer och och får leka då behöver man inte ha dåligt samvete för det!
Erik hämta Felicia i dag, för jag årka inte, så i morgon ska Erik lämna och jag hämta, kanske jag får sova en stund extra. om jag inte ska med dom upp så jag ser att allt blir som det ska, kontrolbehov har jag hört att det är.

Roligt för Felicia för åhh vad hon trivs på dagis, när man hämtar henne vill hon inte enns gå hem,och det är ovanligt har aldrig hänt när hon varit på dagis förut, så trivs det gör hon!

Nu tittar Felicia på hjärnkontoret och sen ska vi äta kvällsfika och sen är det kväller för Felicia.
Jag ska nog se nån film sen när hon somnat hade jag tänkt.

I morgon kanske mamma kommer och tittar förbi efter hon tränat, roligt att träffa henne.
Och bror kom ju ehem en vecka tidigarte för att han var sjuk, så nu får han 3 veckor hemma.
Roligt, får passa på att träffa han nu när han blir hemma ett tag!

Nu ska jag röra på mig från datorn ska ta fram fika nu!
Men jag ska försöka uppdatera i morgon med om jag årkar!
Jag vet själv vad irriterad jag blir när folk inte uppdaterar sina bloggar som jag alltid brukar läsa.

Typ Linnea, mamma Erika, och min moster med hon är ganka duktig endå!
Men man ska ju inte skriva för nån annans skull en sin egen egentligen!

Hej på en stund!
Ha det bra!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den kängan du kram på dig syns imorgon

2009-03-11 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0