Barnlediga!

Ja då var man barnledig då.
Jag och Felicia åkte med mamma till dollar inna mamma och Felicia åkte.
Stanna vid ok pizzan och köpte hem pizza till mig och Erik med.

Så på våran barnlediga dag har vi ätit pizza badat och tittat på film.
Nu är det fotboll på tvn och det tycker inte jag är så roligt då kan jag sitta här och uppdatera i stället.
Fast det är ju en ganska rolig och bra match endå!

Ronaldo är ju med, det är ju aldrig fel.

Jag mår piss alltså kan jag säga, jag har väl skrivit lite om det att jag mår inte nå bra, jag tycker det bara blir sämre hela tiden, mitt humör, mina hormoner sitter ända upp i huvudet på mig!
Jag känner mig ledsen och när jag gör det så börjar bara tårarna att rinna.

Erik brukar fråga vad är det, nej det är inget säger jag.
Alltså jag har aldrig otrivts med mig själv som jag gör just nu.
Jag tycker det har känts hur bra som helst under graviditeten, det har kommit nu i slutet.

Skulle det vara så jag går över så vet jag inte vad jag gör.
Jag vill bara må bra igen, bli mig själv igen.
Det är ju inte långt kvar nu, jag bara vill att hon ska komma nu vill inte må så här nå mer nu!

Man är tung, vätskig tjock, känner mig ful oatraktiv, osexig, så fy alltså.
Erik säger att jag är så fin han lillgubben, du är med barn säger han och du är jätte fin.
Svårt att ta åt sig bara, tack för att jag inte är ensam den här gången när jag är gravid alla fall.

Du finns vi min sida hela tiden du är så rädd om mig, jag förstår att saker är jobbiga just nu, men snart är allt som vanligt igen.
Tack mina älsklingar ni är väldens bästa ska ni veta.

Hoppas lilltjejen vill komma ut snart, hur rädd jag en känner mig så årkar jag inte vänta längre!

Nu ska jag sätta mig i soffan igen med min darling.
Ska se mer film sen efter fotbollen.
Kram och god natt på er, var rädda om varann denna lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0