Besök!

Har varit jätte trevligt i dag!
Mamma, pappa, bror, linnea och alina kom runt kl 15 tiden.
Smörgåstårta åt  bror kan jag säga, han har ju saknat det så det var mycket för hans skull jag gjorde den faktiskt.

Jag tror nästan att han åt halva själv alla fall!

Roligt att dom inte hade så bråtom hem med, annars brukar dom alltid vara stressade.
När mamma kom med så hade mattan kommit åhh vad jag har längtat efter att få den, det tog lite tid för den att komma.
Så nu ligger den jätte bra på vardagsrums golvet!

Lite tråkigt bara att Erik inte kunde vara med, han hjälper sin syster och Janne att flytta, dom hämta han runt 16 tiden, men jag tror att han blev jätte glad när han fick veta att han skulle bli bjuden på max innan dom skulle börja flytta.
Han gillar inte smörgåstårta han heler, bra att han fick äta då, man blir ju lite avis, det är ju så gott med max.

Linne fråga om vi hade nån gåstol som alina kunde låna när hon var här, och då kom jag på att vi nog hade en på vinden, så jag och Erik gick upp och titta och det hade vi, så då slapp alina ligga på golvet, det skulle inte ha gått endå, lilltjejen tycker inte om att ligga!

Har varit en jätte trevlig dag, tack Mamma Pappa Bror Linnea och Alina för att ni kom!
Och tack pappa för presentkortet på gina, det ska bli så roligt att handla sen när man föt och kanske börjar komma lite i form.

Lite bilder från i dag!
                                                     Bror Alina Pappa Felicia   Bror Alina och Pappa
                                                        
                                                            Linnea vill inte vara med, tittut alla fall!
                                                                          
                                                                          Mamma, mormor, farmor
                                                                          
                                       Felicia, en jätte taggad tjej, jag tror hon har 15 tatueringar på sig!
                              

Nu ska jag sätta Felicia i ett bad, lillgumman då hon har varir jätte arg och sur i dag, jag tyckte hon inte såg nå pigg ut, har sett hängig och trött ut, så jag tar febern på henne och så har hon 38 i feber.
Hur kommer det bli det här, förra gången hon blev sjuk fick hon gå måndag till torsdag på dagis innan hon blev sjuk, det ska väl inte bli så att hon inte kan gå en hel vecka på dagis utan att bli sjuk, hoppas hon blir feberfri innan hon lägger sig!

Ses snart igen, jag kommer nog skriva i dag igen!
Kram och hej då på en stund!

Kommentarer
Postat av: Brorsan!.

Tack så mycket för idag.. så gryymt god smörgåstårta du hade gjort.. :) Älskar dig syrran.

2009-03-27 @ 00:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0