Blev inge dagis i dag!

Blev inge dagis för Felicia i dag!
Hon klagade ju på att hon hade ont i foten i går när jag hämta henne på dagis, sen på eftermiddagen snubla hon här hemma på foten, hon skrek rätt ut och grina, blev nog en stukning, så i morse när vi vakna så hade hon fortfarande ont i foten, så hon fick vara hemma, så hon får vila upp foten under helgen så får hon gå på måndag!

I dag kom Jennie och Tilda och hälsa på, var ett tag sen nu vi sågs.
Så barnen har lekt och haft roligt ett tag, helt otroligt med, dom har lekt jätte fint hela tiden och det blev inget kaos på felicias rum heler.

Lite bilder på Felicia och Tilda!

                                      

Se själva allt ligger inte på golvet! :)

Nu ska jag ta och vila mig lite tror jag,
kanske damsuger klart först.
Jag är så sugen på att torka fönstren med, undrar om man kan det i det här vädret?

Kram på er!
Ses senare igen!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma

Lite skillnad än vad det brukar vara när tjejerna lekt på rummet, det brukar se ut som en orkan dragit fram(duktiga tjejer). Älskar er kram mormor/mamma

2009-03-14 @ 00:02:23
URL: http://skvimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0