Blev ingen baby i natt!

Det var falskt alarm, lite tråkigt, men bra med eftersom Felicia är sjuk.
Mamma hade ju lånat ut bilen till bror hon med, så jag fick prata med bror i fall vi behövde åka upp om han kunde hämta mamma och sen köra upp oss om det blev något.

Det är klart han skulle, så i natt har det inte varit ljudlös på brors mobil!
Kände att att jag blev lite rädd i går när jag hade värkar med, fick en knut i magen.
Jag vet ju att hon kommer snart, men kände endå oro för om det skulle bli så.

Man glömmer ju så mycket, hur det var när det var dax med Felicia, värkarna m,m.
Ja minns att jag åkte upp en gång och då fick jag något att sova på så jag skulle årka men förlossningen, sen gjorde jag jobbet med värkarbetet hemma hos mamma, och när jag inte klara vara hemma längre och vi åkte upp så var jag öppen nästan 9 cm, så jag han inte med nån bedövning om jag hade velat ha det, men det ville jag ju inte endå.

Lustgasen blev min bästa vän där uppe, den ville jag inte släppa i från mig.

I dag kommer mamma och hälsar på, hon hade något som Felicia skulle få, mamma har beställt klder till Felicia tills hon fyller år, mamma har hela tiden sagt att hoppas dom inte kommer en då, för hon vet ju hur hon är då kanske hon ger Felicia sakerna innan hon fyller, i går kom klderna och i dag skulle hon få lite av det för att hon varit så sjuk säger mamma.

Felicia väkte mig i natt igen eller kl var väl halv 6, och då hade hon hög feber igen, så jag fick ge hene alvedon, 3 dagen med feber i dag då,men det är konstigt hon får en jätte hög febertripp på natten, men sen ligger den inte alls såhögt på dagarna, endå ligger hon bara och sover på natten man är ju inte igång då, det är ju då febern brukar gå upp.

Men nu ser hon fram emot att mormor ska komma, det var det första hon frågade när hon vakna, när kommer mormor i dag då!
Nu ska jag städa lite tänkte jag, måste damsuga.

Men vi ses igen senare!
Ha en bra dag!
Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0