Då var dagen över!

Ja nu har dagen gått. har varit jätte trevligt, har varit folk här och grattat mig.
Jätte finna presenter har jag fått 2000 i present kort på ikea och 600 i presentkort i valboköpcentrum, så i morgon ska jag shopa kan jag lova det ska bli så roligt.

Fick jätte fina presenter av Felicia och Erik med, Erik satt med Felicia i 2 timmar i går och pyssla med något som jag skulle få, Felicia ville göra något vacker för jag fyller år, så jag fick ett titt skåp som Felicia gjort själv, och ett som dom gjort tillsammans som det stod värdens bästa mamma i, med pärlor och glitter.

Tack så mycket mina älsklingar!

Fick kläder som mormor stickat till Elise och en jätte fin baby filt till Elise med.
Så roligt med stickat för man blir så ensam om det då.

Tack så mycket alla som varit här och tack för fina presenter och blommorna!

Nu har Felcia och Erik gått och handlat, så nu när alla har gått ska vi mysa framför tvn.
Det är ju roligt och trevligt med såna här dagar, men det är skönt när dom är över med.
Jag är så trött nu kan jag lova.

Jag och Felicia gick upp jätte tidigt i morse ju halv 8 tror jag att det var!
Fy så tidigt!
Så nu är vi så trötta här hemma kan jag lova, Felicia har varit på go väg att somna flera gånger i mitt knä!

Lite bilder på mina presenter jag fått!
 
                                                               Från Felicia                Från Erik och Felicia
                                                        
                                                                                     Present korten           
                                     
                                                              Baby kläder och baby filt och blommor
                                     

Tack för i dag!
Älskar er!
Puss och kram på er!

 

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för idag älskar er mamma

2009-03-04 @ 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0