Dagen i dag!

I dag har jag och Felicia varit och handlat med mamma.
Köpte ingredienser till 3 smörgåstårtor.
Så nu finns det så alla kan äta sig mäta.

Ser fram emot i morgon nu, vet att mathilda Eriks syster skulle ta med barnkläder efter Vilma, det ska bli roligt!

Min moster, hennes man Lovisa Tommy Robert är mina kusiner kommer, kanske inte Robert om han jobbade och mormor.
Ulla Mathilda Janne Maja Rasmus Vilma Amanda, Jennie om hon inte skulle jobba!
Hoppas inte Jennie ska jobba.

Får se om pappa hör av sig då, skulle vara så roligt om han och Lotta kom, träffas så sällan!

Nu har mamma varit här och hjälpt mig att göra smörgåstårtorna, Felicia fick ganera en helt själv!
Jag älskar att ganera jag med, det är så roligt!
Nu ska jag lägga mig och vila en stund, har så mycket förverkar i dag, och det är som fotbollsmatch i magen, jobbigt när det känns som man inte får nån luft, och blir snurig i huvudet.

Och när hon rör sig kommer hon åt så mycket konstigheter så det gör riktigt ont.

Lite bilder på smörgåstårtorna!
                                                                                 Mina som jag ganerat
                                                            
                                      
                                                               Felicias tårta som hon ganerat! Så fin gumman!
                                      

Skriver mer sen om jag årkar!
Ha det bra tills vi ses igen!
Kram på er!
                                                    

Kommentarer
Postat av: brorsan

åhh fy vad orättvist.. fan vad goda dom ser ut.. hoppas du får en kanon bra dag imorrn syster. :D kram

2009-03-03 @ 22:55:12
Postat av: mamma

Det var så roligt idag hon är så duktig lill gumman tårtan blev så fin, ja dina också förstås. Kram syns imorgon på Din Dag.

2009-03-03 @ 23:42:50
URL: http://skvimpa.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Det var jätte roligt idag hon var så duktig lill gumman och blev så jätte stolt får väl se om vi får smaka hennes tårta imorgon. Syns imorgon på Din stora Dag kram på er och god natt. Mamma/mormor/svärmor

2009-03-03 @ 23:50:31
URL: http://skvimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0