Dagen som varit

I dag var vi och handla med mamma som jag skrev förut.
Mamma och Felicia släppte av mig hemma och sen åkte dom till dollar för Felicia ville titta på nån leksak för sina pengar
När vi kom hem så åt vi mat, hade beställt kina mat det är väl så gott det!
Mamma följde med hem en stund, Felicia blir så glad då!

Felicia la jag runt kl 20:00 sen kl 21 började det en film på 6 an som jag tycker om.
Men sen kom jag ju på, jag ska ju göra smörgåstårta till i morgon jag, och gör man den inte dagen förre så den får dra åt sig under natten så blir den inte lika god, så det var bara att gå från tvn det och sätta i gång.
Tur att jag gjorde det alla fall så nu är det gjort.

Vi ska garnera den i morgon och det vill Felicia göra aldeles själv som med allt annat!
Jennie titta förbi en snabbis i dag hon med, en liten smygare som bara knacka på dörren, här hemma är man inte van vid att få främande om ingen hört av sig innan, så jag blev lite skum först, men det var roligt!

Jag frågade henne om hon hade några problem med Tilda hemma, och å jo det hade hon, känns skönt att prata med jennie i bland om det för oftast är dom i samma trotts samtidigt!
Nej nu ska jag gå och lägga mig jag med!

Ser fram emot i morgon, ska bli så roligt att få främande, mamma pappa jimmy linnea och alina kommer och äter smörgåstårta, det blir trevligt!

God natt gott folk!
Ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0