Dålig!

Kände mig så dålig i går, trött i kroppen och i själen.
Kände mig nästan svimfärdig, så jag fick lägga mig på soffan och vila ett tag.
Erik var med Felicia, tack för att du finns säger jag bara, vad gjorde jag utan dig älskling.

Är mycket att tänka på i alla huvuden här hemma, har märkt att Felicia har mycket att tänka på nu, hon pratar om så mycket innan hon ska sova.
Och när jag var upp i natt runt kl 3 och skulle kissa så var Erik vaken, det är ett under för han brukar alltid somna på soffan.

Jag frågade han vad han gjorde uppe och varför han inte lagt sig, jag har så mycket att tänka på sa han.
Det är ju så, och snart är det dax för Elise att komma ut, klart det finns nån oro i oss alla.
Hoppas allt med förlossningen går bra alla fall, det ber jag om varje natt.

Det blir ju en omställning, vi har ju Felicia och nu ska det komma en till, jag har ju pratat om en baby länge jag det ska bli så roligt.
Och Felicia kommer bli världens bästa storasyster, hon är så go redan nu med sin lillesyster hon.

Hon sjunger och berättar saker för magen, och pussar alltid god natt!
Allt kommer bli bra det vet jag, känns lite oroligt nu bara för att Elise fortfarande är i magen och inte här ute med oss riktigt än.

Det som oroar mig för tillfället är att jag ska spricka mycket, eller att det ska bli nån komlikation så det blir kejsarsnitt eller hur det stavas, jag vet att det kommer göra ont ingen kan säga något annat, nålen som dom sätter i handen den är jag förbered på nu, så jag hoppas att det inte blir nå kaos när dom ska sätta den.

Nej nu ska jag och Felicia göra oss klara och åka och handla med mamma, till tårtorna vi ska göra i dag!

Skriver mer sen och kanske lägger ut några bilder på tårtorna!
Ha det bra gott folk!
Kram på er

                                          
                                                                                    Go ungen min älskar dig!


Kommentarer
Postat av: mamma

vaddå din prinsessa det är väl min också(haha)kram mamma

2009-03-05 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0