Dåligt uppdaterat!

Hejsan!
Var ett tag sen nu!
Erik har haft en vän här, så han har lånat datorn att spela på, derför har jag inte kunat uppdatera som jag önskat!

I torsdags åkte jag och Felicia med mamma till ikea åhh vad jag handlade, det är så roligt.
Jag fick jätte mycket saker för pressentkorten.
Jag köpte data bort vardagsrumsbord, hyllor 2 stycken dekorationsblommor man sätter på vägen, en spegel, en tvättkorg

en matta tavla krukor nya blommor, en lampa, en kudde till spjälsäng och ett gosdjur till babyn i magen och ett till Felicia.
Med mer med mer!

Och för pressentkortet i valbo köpcentrum köpte jag en mysdress och en tröja till mig själv och sen kläder till Felicia. en klänning och ett par skor och strumpor.
Inte så roligt att handla något annat till mig själv just nu, får ta det sen!

Har haft så mycket att göra med, har varit något varje dag nu sen i tisdags.
I går var vi till skutskär till min kära kusin som fyller 15 i dag, du är så go kusin och Felicia älskar att vara med dig, bra att hon ser upp till någon som är så bra och som brinner för bra saker.

Jag mamma och moster vi prata och prata och prata, när vi ses går munnarna på oss tills vi åker, och vi var ju där i några timmar konstigt man inte är hes i dag!
Det är så roligt att åka ditt och hälsa på, ses ju inte så ofta som man önskar, men den här veckan har vi träffats 2 gånger först när jag fyllde och sen när Lovisa fyllde i dag som hon gör men vi var där i går och gratta henne!

Åhh ni ska veta vad jag älskar er, alltså vilken mysig släkt vi är.
Lovisa som är en så go tjej som har blivit så gammal eller inte det, men vad fort tiden går, 15 år!
Och moster i bland brukar jag skoja och säga är du säker på att inte moster är min mamma, vi tycker lika om mycket och brinner för samma saker.

Och mamma, du är för underbar du, ställer alltid upp, tveksamt om nån har en så bra mamma.
Det finns säker dom som har det men jag tycker min mamma är bäst, och värdens bästa mormor med.

I dag har vi bara varit hemma, jag hade bara bestämmt mig för att i dag tänker jag inte göra något eller gå en meter.
Har haft så ont i dag med, var hos barnmorskan i går, och allt såg jätte bra ut hon hade i går 142 i hjärtljud, barnmorskan ville känna om hon var fixerad aj vad det gör ont, bara tar fingrarna och trycker ner dom för att komma åt babyns huvud, nej fy det känns det kan jag säga!

Nu ska jag snart avsluta och sätta mig i soffan och titta på film och äta ostkrokar äta choklad och dricka läsk med mina älsklingar!

Lite bilder på vad jag hadlade på ikea, inte så bra bilder men jag lägger ut dom endå!

                                          

                                          

                                                              

Så nu har jag gjort det!
Årkade inte knäppa på allt!
Nu ska jag dra mig och mysa lite framför tvn!
Kram på er, var rädd om er i kväll!
Ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0