Fått lite gjort

Hejsan!
Vakna av att solen ligger och värmer på fönstren, tänk om det ville bli vår nu.
Vill inte ha mer snö nu.

Lill Flisan är mycket sämre i dag med, så synd om henne.
Nu har hon feber snora och hosta, så det blir gos med henne i soffan i dag så hon friskar på sig!
Har städat och fått lite gjort i dag med, får lite panik nu när det är så nära vill ha ordning hemma.

Nu har jag packat det sista i förlossningsväskan med, känns endå bra att ha den packad.
Så här förbered var jag inte förra gången, känns skönt att vara det nu och ha allt framme.
Nu ska jag sätta mig och äta och titta på Bolt med familjen!

Skriver mer sen!
Kram och hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker så synd om lill snuppan att hon ska bli sjuk precis när hon kommit in på dagis (puss o kram till henne). Och nu har jag faktiskt varit in och skrivit i dag, åh vad du är dryg och tjatar på oss(hi hi)nää skoja helt rätt Veronica har man blogg så ska man ju skriva också.Kram från mamma/mormor

2009-03-17 @ 19:56:31
URL: http://skvimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0