Feber!

Felicia har feber i dag alla fall så det var att ringa dagis, så hon blev hemma i dag.
Inte en hel vecka har hon fått gått på dagis än sen hon började, bara från måndag till torsdag.
Felicia hade inte så hög feber, men närmare 38 och det är ju feber på morgonen.

Erik kom sent i går, då sov vi han ville väl inte väcka oss så han somna på soffan, och nu håller han på att göra sig klar för att fortsätta hjälpa till och flytta i dag med innan Micke kommer!
Så i dag blir det väl en mys dag för mig och Felicia så Erik och Micke får vara lite för sig själva.

Nu har jag gått in i en sån här ny rädsla igen med.
Blir så jobbigt, det är det enda jag tänker på hela dagarna nu, det sissta jag tänker på inna jag somnar, och det första jag tänker på när jag vaknar.

Nu har jag börja tänka mycket på kejsarsnitt, en som jag känner fick ju göra ett akut kejsarsnitt.
Hoppas det är bra med er alla fall och att ni har mys med babyn, det är så många som får pojkar nu.
Det blir en invation pojkar nu, det är otroligt i bland då föds det mäst flickor.

Vi ska ju får en flicka som dom såg på ultraljudet i vecka 18, men man vet aldrig dom kan väl se fel med.
Men jag tror det blir en flicka alla fall för hon som gjorde ultraljudet var inte ett dug osäker på vad hon såg.
Vad ska man göra nu då när man är så orolig igen, jag som fick tillbaka lugnet efter att ha varit hos barnmorskan.

Det kändes jätte skönt, och nu är man där igen och går och oroar sig, jag skulle ha börjat gå till en psykolog från början och prata om det här, det är ju för sent nu ju, är ju inte långt kvar!
Tänk om jag kommer gripas av panik när det väl är dax, det vill jag verkligen inte.

Jag fick ju fylla i några papper när jag var till barnmorskan, hur jag ville att min förlossning skulle bli, och det är klart att jag vill att den ska bli lugn och att allt ska gå bra.
Jag hoppas allt blir bra innan det är dax nu.

Nu ska jag försöka få lite gjort här hemma.
Ses igen senare.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0