Felicia älskling

I går kom Felicia hem från mamma efter att ha sovit där över natten.
Åhh var jag saknar henne när hon inte är hemma, känns så tomt.
Men nu är allt som vanligt igen, och det känns skönt.

Jag och Erik hade det mysigt alla fall, när Felicia sov hos mormor sin.
Man måste vårda kärleken i bland, inte för att det finns så mycket att vårda, inte som att det skulle vara dåligt mellan oss alla fall.

Allt är toppen mellan oss, vi bråkar aldrig, det är så¨roligt när allt bara känns helt underbart.
Älskar dig gos gubben!

I morgon ska jag åka och handla med mamma, köpa en massa saker till att göra tårta, smörgåstårta, jag fyller ju 30 på onsdag, så då måste man ju ha något gott hemma att bjuda på.
30 år jag blir så gammal.

Nu känner jag mig typ som 40 kanske, men sen när jag fött barn så ska jag bli som en 20 åring igen hoppas jag!

Hej på ett tag!
Kram på er                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0