Främande!

Snart kommer Jennie och tilda hitt, dom skulle ha kommit i dag, men jag trodde dom skulle komma mycket tidigare.
Så här sent trodde jag inte dom skulle höra av sig, men det gjorde dom och Felicia som pratat om Tilda hela dagen.
Hela dagen har hon frågat tror du Jennie hör av sig, men senast hon frågade så sa jag nej det tror jag inte det är så sent nu, och så hör dom av sig endå!

Det blev en överaskning det.
Jag är så sugen på pizza jag, så jag ska nog gå och köpa pizza hade jag tänkt mig, får se om jag kommer i skorna bara, för nu är fötterna svullna och vätskiga.

Nu kommer dom!
Skriver mer sen!
Kram och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0