Gott gott i gott gott!

Kom hem för ett tag sen efter att ha varit och handlat med mamma och bror.
När jag sitter i bilen så blir jag så sugen på tacos, det var så länge sen!
Så jag köpte hem ingredienser till det.

Blev lite besviken på taco kryddan man har i köttfärsen, det blev inte alls som jag ville.
Smacka beskt på något viss.
Men det gick ner utan problem alla fall.

Felicia tycker om tacos hon med, bra att köpa något så hon får i sig något alla fall.
Jag köpte nån glassmix med till henne eftersom hon är sjuk och har ont i halsen, så jag troor hon redan har ätit 3 eller 4 glassar.

men är man sjuk så ska det vara lite mys och gott också tycker jag!

Så nu har man komit hem och ätit  har man hunit med också det är en himla disk nu ska jag säga, men den årkar jag inte ta nu, får ta den lite senare, det värsta jag vet är disk, har man disk så ser det ut som det är stöckligt i hela lägenheten.

Jag har suttit och tittat efter lite film jag vill se, och en till Felicia med, tjorven och moses tror jag det var.
Så nu tänkte jag sätta mig i soffan med Felicia och titta på den!
Hon har en liten pigg stund nu så nu går hon här och borstar sitt hår och nu ska jag sminka mig med sa hon så jag blir snygg.

Men du är ju alltid snygg säger jag, men en då, go gumman!
Känner mig så lycklig i kroppen, jag sa det till Erik det måste ju vara vårkänslor, han sa jag är så lycklig och åhh vad jag älskar min familj.

Vi är en så lycklig familj, Felicia är värdens goaste unge, också ska vi få en baby snart, vårat liv kunde inte vara bättre.
Det känns som att allt platsar, allt är bra, vi bråkar aldrig, vi bara trivs tillsammans.
Älskar dig Erik för det!

Det var ju det jag visste, annars hade jag nog gett upp under åren det inte var vi, men har man hittat kärleken en gång så vill man inte vara utan den.

Lite bilder på våran goda mat i dag! 

                                                           

                                    

Jag tycker det ser så gott ut, fast man sitter här och är så mät nu!
Nu ska jag dra mig ett tag!
Ta hand om varann!
Kram från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0