I dag kommer go ungen hem!

I dag kommer Felicia hem igen.
Åhh vad jag sakna henne i går, man är inte så van vid att hon är borta längre.
Förut hade mamma henne i helg i månaden, men inte längre nu tar hon henne i natt i månaden kanske annars är hon hemma.

Man blir så van vid att ha henne hos sig.
Mammas go unge!
Nu ska jag göra mig klar och åka och handla med mamma och Felicia på ica maxi, sen ska vi hem och bara vara.

Var en trevlig dag med mys i går alla fall.
Men vi var så trötta, så när vi titta på sista filmen så somna vi på soffan båda två.
Var nog sista gången vi var barnlediga innan lilltjejen kommer nu då.

Jag vill att hon ska komma nu, det vill vi allihopa här hemma, ska bli så mysigt med en baby, Felicia säger varje dag kan du inte föda barn i dag, lillgumman vill att sin lillesyster ska koma nu.
Kram på er jag skriver mer sen!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Ja du jag var helt slut efter vi varit och handlat så jag somnade när jag kom hem. Kramar till er

2009-03-29 @ 21:58:27
URL: http://skvimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0