Kväller!

Ja då var det kväller då, Felicia sover nu sen nån timme, tror inte hon har nån feber alla fall så hon kan nog gå till dagis i morgon.
Hon kanske hade feber för att hon hade varit så arg innan jag tog febern!

Nu sitter man här i sin ensamhet och har tråkigt, Erik är fortfarande och hjälper till med flytten, blir nog sent han kommer.
Var gjorde jag utan Erik nu alltså, skulle inte han finas här vet jag inte hur allt hade gått, jag klarar inte mycket just nu, jag får knappt på mig ett par skor för jag har så mycket vätska.

Han tar Felicia till dagis han hämtar henne, han är för underbar.
Åhh vad jag älskar dig Erik du är så betydelsefull ska jag säga, du är min prins på vit häst.
Är inget bra på tvn heler, så tråkigt det går aldrig nån bra film på tvn längre tycker jag, bara en massa serier hela tiden.

Finns nästan ingen film att se på helgerna heler nu för tiden!
I morgon får Erik främande, Micke kommer hit, roligt för Erik dom ses faktiskt kanske mycket fast Micke bor i Falun nu sen en tid tillbaka, men det är en fin vänskap mellan dom, den kan ingen ta i från dom.

Micke ska ju bli gudfar till våran baby med, Erik ville så gärna det, han är en jätte bra kille.
Så han har frågat och Micke blev så glad.
Erika är ju gudmor till Felicia så jag ville ju att hon blev det till Elise med, så i så fall så får Elise en gudmor och en gudfar.

Nu ska jag ta och gå här i från.
Men vi ses i morgon igen!
Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Erika&Stella

Va jobbigt att du har så ont, men snart är det över & då kommer en till liten sessa. Då kommer det vara värt att du haft så ont. Men du kommer nog glömma det på några dagar hehe Vi få komma o hälsa på snart tycker jag, lättare för oss att komma =) Hörs imorgon el nått Puss o kram på er

2009-03-26 @ 22:52:09
URL: http://stellagrundstedt.blogg.se/
Postat av: Brorsan!.

Och du blir ju Alinas gudmor, de vill både jag och linnea bara för att du är sån bra mamma och står nära oss båda, vi har pratat angående dop och vi planerar att ha det i juni i böna kyrka! :D

2009-03-27 @ 01:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0