Lördag!

Ja då var det lördag då!
Felicia väkte mig tidigt och sa att hon blöder näsblod lillgumman då.
Var inte så farligt, men det kom en del alla fall, hon hade väl pillat i näsan kanske.

Så det var bara att hämta papper och sätta en liten tus i näsan det!
I dag åker Felicia till mamma då, ska bli skönt men lite tråkigt med, det blir ju så tomt hemma när hon inte är här.
Men det är bara roligt för henne att vara hos mormor.

Det är ju där hon ska vara när vi ska upp på förlossningen med när det är dax, hoppas allt går bra så vi får åka hem fort, hur ska jag klara mig utan Felicia annars i flera dagar.
Innan Felicia pker i dag så ska vi till dollar och köpa godis, skulle vara roligt om man kanske hitta något fint till hemmet med.

Jag fick mattan i torsdags, den är så fin, den var inte allt så skrickigt lilla som man trodde, passa jätte bra i vardagsrummet, så något nytt fatt att ställa på vardagsrumsbordet i något lilla skulle vara jätte snyggt med nå finna ljus i.
Man kan ju hitta mycket fint där, men några gardiner har dom inte fått in på länge nu, sen julen, men det är väl kanske för att det inte ska vara panelgardiner längre, jag är väldig trött på såna gardiner, fast jag har såna i alla fönster.

Men jag ska köpa nya.
Finns så mycket jag vill göra i hemmet, tapetsera måla, åhh vad jag vill det!

Vi ses sen.
Kram och hej då på en stund! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej.

Ja, han börjar bli mer å mer lik mig tror jag, han va ju äckligt lik Robin när han föddes.

Ja, han är jättestor, han väger ju 8kg nu... kommer bli lika stor som sin pappa :) Han blir ju 4 månader nästa vecka så de kanske inte är så konstigt :)

Vi flyttar på onsdag, ska bli skit skönt.

Ja, kom å hälsa på i nya lägenheten å träffa Lucas :)

När hade du tänkt klämma ut lill tjejen då? :)

Du har mitt nummer nu va?

2009-03-28 @ 11:17:13
URL: http://supersuperior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0