Mamma här

Nu har mamma kommit, Felicia är så glad, hon fick en jätte fin tunika och korta leggins, så nu har hon det på sig, hon är jätte fin i kläderna.
Jag ska försöka få Felicia att posa lite sen kanske jag får nån bild att lägga ut.

Nu är Felicia och mamma inne på Felicias rum och leker sjukhus, hon har just suttit och sytt på nästan hela kroppen på en docka, dom är rolig ungar!
Nu ska man vänta på att älsklingen ska lagga mat då, det kan ta sin tid i bland, han måste ju slita sig från sin kära dator först.

Det stör mig inte så mycket att han tycker om att sitta där, sen jag fick egen dator så sitter jag mycket själv om inte Felicia sitter och spelar då.
Hon tycker det är så roligt!

Skriver mer sedan då, och kanske lägger in en bild på min lilla älskling och hennes nya kläder.

Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0