Mamma titta förbi

I dag har mamma varir här och hälsat på!
Men det har jag redan skrivit!
Felicia fick ju en så fin tunika av mamma och ett par leggins!

Blev inget kort på Felicia i kläderna, jag han inte med det innan dom åkte av!
Men här är en bild från ellos på tunikan och leggins som hon fick jätte fint.
Nu sitter våran lilla prinssesa och badar sen ska vi göra kväller.

Sen blir det en film för mig, och jag ska få massage av min älskling, jag har ju så ont i ryggen, han maserar mig nästan varje dag, han är för go min prins.
Vet inte om det kommer bli så att jag skriver nå mer i dag.

Annars ses vi i morgon igen!
Kram på er
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0