Måndag!

Ja då var det måndag då!
Felicia är på dagis nu, Erik lämnade henne för jag har så ont.
Jag har ett så hemskt tryck neråt och värk eller mensvärk.

Jag tänkte försöka ta mig ut i köket och diska, och kanske städa Felicias rum det ser ut som tysan där inne kan jag säga.
Allt ligger på golver och jag som har så lätt för att böja mig ner, det har jag inte Kan jag säga!
Skulle behöva tvätta med, har mycket nu, men det får Erik ta tycker jag, eller så kanske det skulle vara en bra ide att springa med tunga ikea kassar i trapperna eller vad tror ni om det.

Nej nu ska jag gå från datorn och diska alla fall, det har jag inte mycket av.
Gör så ont att sitta här med får värkar och så rör hon sig så mycket när jag sitter här.
Men man ska väl inte klaga, när jag har föt så kommer jag väl inte kunna sitta allt i stället.

Nu saknar vill jag att babyn ska komma, nu har man gått så här för länge, jag är så nyfiken på hur hon kommer att se ut.
Kommer hon ha hår, hur lång kommer hon vara och hur stor.
Kom ut till mamma pappa och stora syster nu, vi saknar dig!

Kram kram
Hej då på en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0