Måste skriva lite!

I dag har det varit dåligt med att skriva.
Vi gick upp 07:15 för i dag var Felicia piggare och kunde gå till dagis igen efter en vecka hemma och var sjuk.
Roligt för Felicia att hon få leka med andra barn!

När Erik gick med Felicia till dagis så började jag att städa lite, i dag har jag varit riktigt duktig.
Jag har dammat damsugit och torkat golven.
Sen var jag så slut så jag gick och la mig och villa en stund och somna på soffan!

Nu har vi ätit, Erik leker med Felicia, du är för go älskling vad gjorde jag utan dig, jag är ledsen men jag årkar inte så mycket just nu.
Tung och har väldigt ont hela tiden.

När jag låg och bada i går så upptäckte jag en sak, jag ropa på Erik kom fort.
Alltså jag har samlat på mig så mycket vätska nu, alltså jag har ingen vrist på foten för jag är så vätskig.
Från foten och upp finns det inte en enda liten kurva, allt ser ut som ett stort ben bara.

I morgon är det barnmorskan igen då, jag får hoppas att jag kommer i skorna hur ska det annars gå, man kan ju inte gå ut i tofflor.
Ska bli skönt att få gå ditt och kanske prata lite om min oro in för förlossningen, känns väldigt skrämande just nu!

Titanic sitter i dvdn och bara väntar på mig, jag bara känner att jag så gärna vill se den, en riktig kärleksfilm.
Blir tidigt i kväll med för lilla prinssesan då för i morgon är det dagis igen!
Felicia sa i dag när hon kom från dagis att hon fått en ny kompis en tjej det med,men hon kom inte i håg vad hon heter!

Nu ska jag lägga mig och vila en stund och snart är det bollibompa med, jag får väl titta på titanic när hon somnat kanske !
Får se om det blir nå mer skrivet i dag, jag har en sån hemsk huvudvärk som inte vill ge med sig fast jag tar alvedon.

Hej på en stund då!
Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar kvar till beräknad förlossningen.
RSS 2.0